Zastosowanie marketingu internetowego

Marketing internetowy jest formą marketingu, która używa jako medium Internetu i wykorzystuje strony internetowe. Przykłady marketingu internetowego to różnorakie formy reklamy. Do najpopularniejszych możemy zaliczyć między innymi strony rezultatów wyszukiwarek internetowych, banery zamieszczane na stronach www, reklamy multimedialne a także reklamy serwisów społecznościowych, oraz ogłoszenia reklamowe w Internecie, czy też wysyłanie (nie zawsze chcianych) reklam za pomocą poczty internetowej (tzw. e-mail marketing). Do 1993 roku reklama w Internecie przyjmowała wyłącznie formę mailingu. Jeżeli mieliśmy do czynienia z otrzymywaniem reklam bez naszej zgody to mieliśmy do czynienia z tzw. spamem. W miarę rozwoju Internetu, spam stawał się coraz większym problemem, gdyż coraz większa liczba internatów odbiera niechcianą korespondencję. Jednak stworzenie przeglądarek internetowych, które posiadały możliwość wyświetlania grafik oraz ramek sprawiło, że reklama mogła przyjąć również formę graficzną, dzięki czemu reklamodawcy mogli dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Za reklamę uznaje się również ogłoszenia zamieszczane w Internecie a także aukcje na portalach aukcyjnych.

Leave a Reply

Tagi
Zobacz również
  • Ubranka dla psa
    Jakie kupić ubranka dla psa. Każdy miłośnik czworonogów czasami zastanawia się nad kupnem jakiegoś ubranka dla psa. Jednym osobom wydają się one zbędnym, śmiesznym wydatkiem, inni zaś uważają ubranko za …
  • Czym dokładnie są media
    Nie bez powodu mówi się, że media są tak zwaną czwartą władza. Media mają wpływ na odbiorców, kierują ich światopoglądem. Dlatego maja tak ogromną władzę nad społeczeństwem. Ale co to …